16.8.18

Lakier hybrydowy Neonail w odcieniu Orchid

    Hybrydy na paznokciach robię już ładnych parę lat, ale co ciekawe na blogu debiutu jeszcze nie miały. Zacznę może od tego, że od zawsze byłam posiadaczką miękkich i rozdwajających się paznokci, a o długich migdałkach mogłam sobie jedynie pomarzyć. Te z Was, które są ze mną dłużej wiedzą doskonale, że wszelkie odżywki do paznokci oraz suplementy diety nie są mi obce. Niestety nic nie dawało efektu na dłuższą metę, zawsze wraz z odstawieniem suplementu paznokcie wracały do poprzedniego stanu. Dopiero sięgnięcie po lakiery hybrydowe pozwoliło mi na uzyskanie takich paznokci, o jakich zawsze marzyłam. I to do tego stopnia, że pozbyłam się wszystkich zwykłych lakierów, a miałam swego czasu całkiem pokaźną ich kolekcję (klik)

    Jedną z moich ulubionych marek produkujących lakiery hybrydowe jest marka Neonail. Dzisiaj na tapetę bierzemy odcień Orchid, pochodzący z kolekcji Candy Girl. Co ciekawe kolor bardzo ciężko określić, ponieważ wygląda zupełnie inaczej w zależności od karnacji lub oświetlenia. Czasem wygląda bardziej jak liliowy, czasem wybijają się różowe tony, a czasem to taki delikatny fiołek. Dzięki temu paznokcie stają się niebanalne i zwracają uwagę otoczenia. Nie znam drugiego takiego koloru.

    Co do jakości, hybrydom Neonail absolutnie nie mam nic do zarzucenia. Lakiery są na tyle gęste, że wystarczy jedna warstwa, żeby równomiernie pokryć paznokieć. Dokładanie kolejnych cieniutkich warstw nie stanowi żadnego problemu i pogłębia kolor. Hybryda trzyma się bez zarzutu od nałożenia do ściągnięcia.

Podoba się Wam kolor? Co myślicie o fioletach na paznokciach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © vexgirl