27.1.16

CO AKTUALNIE WARTO UPOLOWAĆ NA IHERB

Jak już kilkukrotnie na blogu wspominałam, jednym z moich ulubionych miejsc w sieci do robienia zakupów online jest amerykański sklep internetowy iHerb.com. Odwiedzam i zaopatruję się w nim regularnie, śledząc na bieżąco okazje cenowe oraz ciekawe nowości. Buszując wczoraj po sklepie i wyklikując moje zamówienie, wpadł mi do głowy pomysł odświeżenia notki sprzed 2 lat, w której to opisywałam, co warto na iHerb zakupić. Tak więc zapraszam na aktualizację - poniżej 9 produktów, które szczególnie przypadły mi ostatnio do gustu lub mają teraz naprawdę dobrą cenę.

Dodam jeszcze, że sklep iHerb to miejsce, gdzie możemy znaleźć około 35 tys. różnych marek produktów, określanych jako ekologiczne. W praktyce oznacza to, że wszystkie kupowane tam produkty są nietestowane na zwierzętach (osobiście jest to dla mnie bardzo ważny czynnik przy wyborze kosmetyków), przyjazne środowisku, a składy mają mocno naturalne. Oprócz kosmetyków możemy zakupić tam również akcesoria kosmetyczne, suplementy diety, artykuły dla dzieci, czy też artykuły dla zwierząt.



1. Giovanni, Smooth As Silk, Deeper Moisture Conditioner, 250 ml - $6,27
Właśnie kończę pierwsze opakowanie tej odżywki i już wczoraj zamówiłam kolejne. Zdecydowanie można ją zaliczyć do odżywek dających efekt dociążonych, sypkich, a zarazem mięsistych włosów. Szczególnie dobrze sprawdza się w okresie jesienno-zimowym, kiedy martwimy się o elektryzujące się i puszące włosy.

2. Real Techniques by Samantha Chapman, Miracle Complexion Sponge, 1 Sponge - $5,99
Jako zwolenniczka oryginalnego beautyblendera nie zadowalam się tanimi zamiennikami, ponieważ w moim odczuciu zwyczajnie nie spełniają one swojego zadania, a efekt jaki oferują nijak nie dowównuje oryginałowi. W przypadku gąbki Real Techniques jest inaczej, tzn. faktycznie efekt jest zbliżony, jednak kosztem tego, że gąbeczka pochłania sporo podkładu. Nie mniej jednak jeśli chcecie wypróbować tej metody aplikacji, najlepiej sięgnąć właśnie po tą gąbeczkę.

3. E.L.F. Cosmetics, Blush, Pink Passion, 4.75 g - $3,00
Matowy róż w przepięknym odcieniu, o bardzo dobrej pigmentacji i w świetnej cenie (przy obecnym kursie zapłacimy za niego jedynie 12 zł). Warto przed zakupem pooglądać sobie swatche. Możecie też poczytać u mnie o różu e.l.f., ale w odcieniu Blushing Rose (klik).

4. iHerb Goods, Blender Bottle with Blender Ball, Green - $4,95
Prosta plastikowa butelka z metalową kulką do blendowania w środku. Niby nic takiego, a parktycznie się z nimi nie rozstaję (tak, mam kilka sztuk). Świetnie nadają się do mieszania odżywek białkowych, jako bidon na treningi, do torebki podczas letnich upałów, do robienia drinków alkoholowych, czy mieszania zdrowych koktaili. Blendery są solidnie wykonane i nie przeciekają.

5. Mill Creek, 99% Aloe Vera Gel, 180 ml - $4,97
Aloes w żelu to produkt, który przyda się w kosmetyczce nie tylko latem. Oczywiście, że świetnie łagodzi poparzenia słoneczne, koi i dobrze wpływa na poziom nawilżenia skóry latem (świetny jako składnik mgiełek!), jednak osobiście najbardziej lubię nakładać go na włosy - solo lub jako dodatek do masek.

6. Sierra Bees, Bumpy Road Salve, 17 g - $4,95
To takie coś w słoiczku, co rewelacyjnie radzi sobie z podrażnioną i spierzchniętą skórą. Szerzej o tym produkcie rozpisywałam się w notce o jesiennej pielęgnacji ust. Sprawdzi się jako balsam do ust, balsam do skórek, krem na pięty, itd. Bardzo dobry produkt za jedyne 20 zł.

7. EcoTools, Mini Essentials Set, 3 Brushes - $3,49
Maleńki zestawik trzech pędzelków - idealnych do torebki lub na wyjazd. O jakości pędzli EcoTools nie ma co się rozpisywać, myślę że każdy o marce już co nie co słyszał. Aktualnie jest na nie niezła promocja, bo za 3 sztuki pędzli, tj. pędzel do pudru/różu, oczu i brwi, zapłacimy aktualnie jedynie jakieś 14 zł.

8. Country Life, Maxi Hair Plus, 120 Veggie Caps - $12,99
O tym produkcie póki co nic Wam nie napiszę, ponieważ sama dopiero co się na niego skusiłam. Zachęciła mnie na pewno cena (około 52 zł za 120 sztuk tabletek), wysokie oceny na iHerb i oczywiście skład suplementu.

9. Real Techniques by Samantha Chapman, Limited Edition, Deluxe Gift Set, 5 Brushes + Clutch - $18,99
Limitowana edycja pięciu pędzli Real Techniques za niecałe 80 zł to naprawdę bardzo dobra okazja. W swojej kolekcji mam kilkanaście pędzli tej marki i z każdego jestem zadowolona. Regularna cena to $29,99, więc myślę że warto dodać je sobie do koszyka przy okazji robienia zakupów.

Macie doświadczenia ze sklepem iHerb? Pozytywne, czy raczej mieszane? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! W razie problemów ze składaniem zamówienia piszcie pod postem albo w mailach, a na pewno pomogę.

Podpowiedź 1. Jeśli planujecie złożyć na iHerb swoje pierwsze zamówienie, to mam dla Was zniżkę w wysokości $5. Wystarczy, że w odpowiednim polu w formularzu zamówienia wpiszecie kod WIC591 i automatycznie $5 zostanie odliczone od kwoty zamówienia.

Podpowiedź 2. Jeśli obawiacie się dodatkowych kosztów związanych z cłem to po prostu jednorazowo nie zamawiajcie za więcej niż $40. Paczki poniżej tej kwoty nie są w ogóle brane pod lupę.

16 komentarzy:

  1. Ile kosztuje wysyłka do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Real Techniques sa naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dawno nic od nich nie zamawiałam. Muszę się rozejrzeć :)
    Ale gąbkę RT ostatnio w Rossmannie kupowałam za niecałe 15zł chyba, więc nie opłaca się jej ściągać z USA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam masło orzechowe w proszku - bardzo wygodne w przygotowywaniu różnych deserów i do tego ma mniej tłuszczu

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie zaciekawiłaś tym balsamem do ust :) koniecznie muszę zajrzeć na iHerb, tym bardziej, że wcześniej nie słyszałam o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy może masz w planach napisanie recenzji tej gąbeczki? Ja bardzo chciałabym w końcu kupić coś tańszego, a równie dobrego, jak oryginał.
    Może warto takie recenzje wrzucać na: http://blogbooster.pl/ portla dla blogerów. Więcej osób będzie miało okazję przeczytać takie fakne teksty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie ma żadnych przeciwwskazań, żebymm taką recenzję napisała. Może uda mi się przysiąść nawet w ten weekend ;)

      Usuń
  7. Interesujący przegląd, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe okazje, szczególnie Mill Creek w bardzo korzystnej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąbeczka do makijażu ma całkiem ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie znam tego sklepu, ale na pewno ta zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł, osobiście polecam Real Techniques by Samantha Chapman, pięć pędzli w tej cenie są na prawdę świetnej jakości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl