wtorek, 3 września 2013

NOWOŚCI OD YVES ROCHER I RIMMEL

W tym tygodniu dotarły do mnie już dwie paczki w ramach podjętych jakiś czas temu współprac. Yves Rocher nadal zaskakuje mnie ilością przesyłanych kosmetyków, natomiast Rimmel częstotliwością.

W paczce od Rimmel znalazły się tusz do rzęs Scandaleyes Retro Glam Mascara oraz cienki eyeliner z tej samej serii. Natomiast w paczce od Yves Rocher znalazłam kremowy żel pod prysznic Jardins du Monde o zapachu orzechów makadamia, błyszczyk do ust It Colors w odcieniu  Subtelny Koral, cztery pojedyncze cienie do powiek Nasycone Kolory w odcieniach Perłowy, Kakaowy Brąz, Lazurowy Błękit oraz Herbaciany Róż plus trzy lakiery do paznokci It Colors w odcieniach Promienny Żółty, Morski Turkus oraz Szykowny Błękit.


Nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem cukierkowych lakierów i od raz pomaziałam próbnik. Okazało się, że kolory są całkiem intensywne i wystarczą dwie cienkie warstwy do pełnego krycia. Na pewno jeszcze w tym tygodniu przetestuję je na pazurkach.


Jak się Wam podobają nowości?

25 komentarzy:

  1. Kolory lakierów mnie urzekły :D Reszty również jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny żółty :)
    od dawna poluję na jakiś piękny słoneczny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten jest wyjątkowo ciepły i intensywny. Osobiście jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ;)

      Usuń
  3. Jedynie zieleń z kolorów lakierów mi się podoba, ale za to z pozostałych kosmetyków całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Testuję ją od dwóch dni i odczucia póki co mam mieszane...

      Usuń
  5. żółty najbardziej przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te lakiery, zwlaszcza kobaltowy ladny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kobalt najmniej mi się podoba :D

      Usuń
  7. Ten niebieski lakier jest bardzo ładny :)Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten tusz Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  8. herbaciany róż <3 muszę go oblukać w stacjonarce, bo w katalogu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakierki bardzo ładne. Ciekawią mnie cienie wydają się takie kosmiczne? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie czytałam o kolorówce YR, widziałam tylko ich maskary w jakimś kuponie rabatowym, nic poza tym. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat maskary od YR są moim zdaniem piętą achillesową marki ;)

      Usuń
  11. lakiery maja cudowne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kosmetyki dostałaś - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wybieram się dziś do YR upolować jakieś nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz książeczkę ze zniżkami? Jak nie to warto się zaopatrzyć ;)

      Usuń