11.6.19

L`Oreal Paris - Elseve - Magiczna Moc Olejków - Maska odżywcza z olejkiem kokosowym

    Zawsze gdy jestem w drogerii rozglądam się bacznie za nowościami do włosów. Bardzo lubię testować coraz to nowe wynalazki do pielęgnacji włosów, szukając rarytasów. Czasem trafiam na buble, ale zdarzają się prawdziwe perełki. I taką właśnie jest maska L`Oreal Magiczna Moc Olejków z olejkiem kokosowym.


    Zanim przejdę do recenzji, chciałabym zaznaczyć, że w tym momencie mam włosy rozjaśnione na całej długości do praktycznie platynowego blondu, dodatkowo traktowane prostownicą. Siłą rzeczy są mocno uwrażliwione i suche. Maska z opisu wydaje się więc idealna dla mnie.

Zanurz się w kremowej konsystencji i zmysłowym zapachu odżywczej maski przeznaczonej do włosów potrzebujących lekkiego odżywienia. Formuła wzbogacona olejkiem kokosowym głęboko odżywia,pozostawiając niezwykle miękkie,lśniące i pełne życia włosy.


    Opakowanie jest niepozorne i szczerze mówiąc kompletnie nieprzemawiające do mnie kolorystycznie. Ale to nic, bo jak się okazuje wnętrze wynagradza mi wszystko. Począwszy od słodkiego kokosowego zapachu, który wyczuwalny jest nie tylko podczas aplikacji, ale także pozostaje na włosach przez kilka godzin. Alert dla osób nieprzepadających za kokosowym zapachem - nie polubicie się. Za to osoby, które jak ja lubują się w kokosie, zakochają się po uszy.

    Konsystencja maski jest kremowa i gęsta, dzięki czemu łatwo się rozprowadza. Nie spływa z włosów, nie robią się glutki i śmiało można ją trzymać dłużej na włosach, zajmując się w tym czasie swoimi sprawami :)


    I teraz najważniejsze, czyli efekty. No po prostu petarda. Maska pozostawia włosy wyczuwalnie odżywione, nawilżone i mięciutkie. Z czasem włosy stają się wyraźnie zdrowsze, bardziej błyszczące, a ich kondycja namacalnie poprawiona. Zużyłam póki co 2 opakowania (każde po 300 ml) i zdecydowanie widać dobry wpływ maski na moje włosy. Nie mam w zasadzie do czego się przyczepić, bo nawet cena jest świetna, tj. około 20 zł. Uważam, że Maska odżywcza z olejkiem kokosowym Magiczna Moc Olejków bije na głowę konkurencję, która nierzadko jest nawet kilkukrotnie droższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © vexgirl