11.11.14

MOCNO PRZEDŚWIĄTECZNA WISHLISTA

Hipermarkety już poozdabiane tandetnymi Dziadkami Mrozami, sztuczne choinki z plastikowaymi bombkami sterczą dumnie, więc ewidentnie zbliża się przedświąteczne szaleństwo zakupowe. Przyznaję się, że sama zaczęłam powoli i sukcesywnie gromadzić podchoinkowe prezenty, ale to tylko dlatego że chcę uniknąć corocznego wyścigu o najlepszą salaterkę dla cioci. Szydera szyderą, ale co mi szkodzi wrzucić to, co mi się w tym roku ubzdurało pod choinkę.


1. szare, niskie buciory UGG (opcjonalnie EMU lub Ukala) / 2. wakacje, ale z ciepełkiem, piaskiem i palmami / 3. fascynujący sprzęt BaByliss Curl Secret C1000E / 4. pierścionek w gwiazdki z nowej kolekcji Pandora / 5. spersonalizowana torebka O-Bag (najlepiej czarna lub szara) / 6. kilka pędzli Zoeva na wypróbowanie / 7. niezmiennie Givenchy Ange ou Démon (koniecznie EDP) / 8. ciepłe skarpety do moich Hunterów / 9. słuchawki nauszne Beats Solo HD w kolorze czarnym

A co znajduje się na waszej podchoinkowej wishliście?

16 komentarzy:

  1. Hmm ja do Mikołaja będę dopiero pisać :D ale sporo, sporo z Twojej listy widziałabym chętnie u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tak wydaje, ale do mikołajek wcale nie tak daleko!

      Usuń
  2. Słuchawki też bym przygarnęła. Pędzle też, choć z pędzlami zaczynam się ogarniać. ;-)

    No i te wakacje! Za nie ostatnio oddałabym całą resztę Twojej wishlisty i wszystkie moje. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam na żadnym urlopie od maja 2012. Zaczynam dostawać kręćka...

      Usuń
  3. Mi sie marzy nowy dywan do pokoju i maszynka do mięsa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój najlepszy prezent jaki sobie sprawiam w te święta to pierwszy w życiu lot samolotem <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już swój niekosmetyczny prezent gwiazdkowy dostałam :)
    a na kosmetycznej to jeszcze nie wiem co będzie, muszę pomyśleć :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle Zoeva marzą sie i mi, ale wątpię, żebym kiedyś pozwoliła sobie na cały zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam, że będę sukcesywnie kupować sobie po jednym pędzlu na miesiąc. Wtedy mój portfel tego aż tak bardzo nie odczuje :)

      Usuń
  7. Anonimowy11.11.14

    Moja lista ciągle się piszę, bo jakoś nic mi nie przychodzi do głowy na siłę. Od Ciebie mogę podkraść Pandorkę. Długo już się do niej przymierzam, a jak mam okazję o tym powiedzieć w Wishliście to oczywiście zapominam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka O-Bag podoba mi się od dawna, gdyby była spersonalizowana to już w ogóle ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko apetyczne, ale jakbym miała wybrać jedno, z którym najmocniej się utożsamiam i wzdycham do: wyprawa w ciepłe miejsce :)
    Torebki i inne fajne gadżety łatwiej jest zorganizować, niż urlop w pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.11.14

    Hej. Czy mogła byś powiedzieć, która szczoteczkę do twarzy bardziej polecasz. Clarisonic mia 2 czy Foreo luna?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl