9.9.14

MOJA JESIENNA WISHLISTA '14 - UPDATE

Kilka postów wstecz wrzuciłam notkę traktującą o wishliście na jesień 2014. Jak wiadomo kobieta zmienną jest i po niecałych trzech tygodniach okazuję się, że moje muszętomiecie totalnie się zmieniły. Wrzucam więc szybki update co planuję wkrótce kupić. Uwierzycie, że niezmienione zostały tylko 3 pozycje na 9?!


1. szminka MAC Lipstick w odcieniu Rebel / 2. lakier do paznokci Essie w kolorze Blanc, czyli czysta kryjąca biel / 3. niezmiennie Givenchy Ange ou Démon (koniecznie EPD) / 4. koszulka I am little fucked up marki Shameless (shwrm.pl) / 5. ciepłe skarpety do moich Hunterów / 6. złoty naszyjnik z maleńką (bejewel.me) / 7. klawiatura do iPada Air - model Qode Ultimate Keyboard Case marki Belkin / 8. ponownie Rowenta Brush Activ CF 9320 / 9. wymarzony tragus

Jakie macie plany zakupowe na najbliższe miesiące? A może Wasze wishlisty choć trochę pokrywają się z moją? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

13 komentarzy:

  1. I mi się marzy Rebel, ale na razie godnie zastępuje ją goddess of the sea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety się na tą limitkę nie załapałam, a szkoda...

      Usuń
    2. Ja ją po zniknięciu limitki dostałam w Douglasie ;)

      Usuń
    3. Ja ciągle zapominam, że MAC jest w Douglasach...

      Usuń
  2. Dostałam Rebel na uro w maju i właśnie czekam na jesień żeby zacząć używać bo w lecie jakaś taka za ciężka dla mnie była ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka w kolorze rebel jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojej jesiennej wish-liście też była szminka z Mac'a i skarpetki do Hunter'ów. Szminkę zamówiłam sobie w kolorze Plumful (jutro ma ją przynieść kurier :D ), a czarne polarowe skarpety kupiłam wczoraj w Lidlu za 14,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak te nasze wishlisty się z dnia na dzień zmieniają, nie? :P

      Usuń
  5. Haha tylko więcej rzeczy do nich dochodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również przyciągają bordowe i śliwkowe szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiliśmy mojej teściowej Rowentę (dokładnie tą samą), bardzo ją chciała kupić po urodzinach, więc dostała ją na urodziny, jej zadowolenie bezcenne, tak jak i patrzenie an nią jak ją pierwszy raz używała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rebel to jedna z moich ukochanych szminek na jesień, a w dodatku można ją nakładać warstwowo, żeby w ciągu dnia nie była aż tak intensywna :) tragus mam przekuty od dwóch lat i to była jedna z moich lepszych decyzji :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl