18.4.13

PACZUSZKA OD RIMMEL POLSKA

Kilka dni temu blogi urodowe zalała fala notek dotyczących współpracy z marką Rimmel. Ogrom blogów, które zgodziły się na współpracę wynika, moim zdaniem, z warunków współpracy jakie zaproponowała nam marka. Osobiście jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak pozytywnym nastawieniem. Oczywiście również i ja na taką współpracę przystałam i kilka dni temu również i do moich drzwi zapukał listonosz z niemałą paczuszką.


W środku oprócz fenomenalnego pomarańczowego kubka znalazłam aż 7 kosmetyków - tusz do rzęs Scandaleyes Flex Mascara w odcieniu 001 black, kredkę do oczu Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal w odcieniu 001 black, żelowy eyeliner Waterproof Gel Eyeliner w odcieniu 001 black, poczwórne cienie Glam'eyes Quad Eye Shadow w wersji 014 bold behaviour, błyszczyk Apocalips Lip Lacquer w kolorze 501 stellar, szminkę Lasting Finish by Kate Lipstick w kolorze 104 rossetto oraz lakier do paznokci 60 Seconds One-coat Nail Polishes w odcieniu 440 sun downer.


Prawda, że zawartość jest imponująca? Póki co użyłam dopiero tuszu i szminki, ale pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne!
Copyright © vexgirl