12.1.13

HAUL Z OSTATNIEGO TYGODNIA

Jako, że mamy sobotę wieczór, najwyższa pora, aby pochwalić się zakupami i paczkami z mijającego tygodnia. W tym miesiącu poczyniłam już całkiem sporo zakupów kosmetycznych, mam więc nadzieję, że jest to już ostatni styczniowy wpis tego typu (zwłaszcza, że żadnej premii w tym miesiącu nie dostałam).


Z co ciekawszych rzeczy udało mi się upolować rozświetlacz z nowej limitki Catrice. Chciałam go kupić już jakiś czas temu, ale nigdzie nie nabiłam się choćby na jeden egzemplarz. A tu wchodzę do drogerii po waciki i bach! jest! No to wzięłam :D
Ciekawym nabytkiem jest też okrągła szczotka do włosów, kupiona w TkMaxx. Cała wykonana jest z drewna i świetnie leży w ręce. Kosztowała mnie 39,99 zł.


Postaram się w ten weekend zamieścić jeszcze notkę wyprzedażową, o której pisałam na FB.
Copyright © vexgirl