8.11.12

NOWY JESIENNY ZESTAW CIENI INGLOT

Ostatnimi czasy uskuteczniam przemyślane kupowanie, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki. Staram się przechodzić obojętnie obok wszelkiego rodzaju drogerii, a jeśli już do nich wstępuję to z półek brać jedynie rzeczy, które są mi faktycznie potrzebne. W innym wypadku moja łazienka wkrótce eksploduje.
Czekając ostatnio na koleżankę w galerii handlowej zajrzałam do salonu Inglot i nie dałam rady... Od razu wpadły mi w oko cztery pięknie komponujące się ze sobą kolory cieni, które w dodatku idealnie sprawdzą się do jesiennych makijaży.


Kolory które wybrałam to 605, 606, 607 i 446, wszystkie o wykończeniu perłowym. Cienie jak na Inglota przystało są oczywiście bardzo mocno napigmentowane i bardzo dobrze się ze sobą łączą. Postaram się zmalować nimi niebawem jakiś makijaż.


Koszt takiej paletki to 61,00 zł. Pojedyncze cienie w kwadratach kosztują 12,00 zł, natomiast sama paletka 13,00 zł. Myślę, że paletka znajdzie się w moim ulubieńcach jesieni 2012 :)

Copyright © vexgirl