18.6.13

ZALEGŁY HAUL KOSMETYCZNY

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka kosmetyków, które zakupiłam, bądź dostałam na przełomie maja i czerwca. Część z nich testuję już jakiś czas, więc przy okazji podzielę się swoimi pierwszymi wrażeniami. Nie ma tego dużo, ponieważ po ostatnich targach (klik) i wyprzedaży w Marionnaud włączył mi się tryb oszczędzania.

Pierwsze zdjęcie pokazuje to co wyniosłam z krakowskiego salonu MAC po warsztatach MAC Technique (klik), które odbyły się 14 maja. Skusiłam się na podkład Studio Fix Fluid SPF 15 + pompkę, korektor Mineralize Concealer oraz rozświetlacz Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle, który pokochałam od pierwszego użycia i teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Całe zakupy kosztowały mnie około 340 zł.


Kolejne kosmetyki to zestaw do stóp Sorbet z papai marki Avon, który skusił mnie głównie swoją ceną oscylującą w okolicach 20 zł. W skład zestawu wchodzi chłodzący balsam do stóp, peeling do stóp i chłodzący spray do stóp.


Z katalogu skusiłam się jeszcze na dwie maseczki Planet Spa, które również miały bardzo kuszące ceny. Pierwsza maseczka to Tajski kwiat lotosu, czyli maska głęboko oczyszczająca pory, do której po testach podchodzę bez większego entuzjazmu, natomiast druga to Chiński żeń - szeń, czyli maseczka rewitalizująca, która podbiła moje serducho. Na pewno wkrótce napiszę o niej recenzję. Ostatni kosmetyk to tzw. oczyszczające plastry w żelu - bardzo ciekawy kosmetyk, okazał się całkiem skuteczny.


Z okazji otwarcia nowego stoiska Organique w Krakowie (Galeria Kazimierz) otrzymałam do przetestowania dwa kosmetyki - osławiony Peeling Enzymatyczny oraz bardzo dobrze mi już znaną Glinkę Ghassoul. Postaram się o recenzje obu produktów do końca przyszłego tygodnia.


Ostatnia paczka to dwa śliczne lakiery, które otrzymałam od Rimmel Polska. Nie mogłam się powstrzymać i od razu wymyziałam próbnik. W rzeczywistości róż jest trochę bardziej łososiowy, ale brudny fiolet jest tak samo brudny, zdjęcie ładnie oddaje kolor.


Póki co to tyle, kolejny haul obejmujący zakupy Marionnaud i ostatnie paczki już niedługo.
Copyright © vexgirl