28.11.15

ŚWIĄTECZNA WISHLISTA '15

Co roku, w okresie świąteczno-noworocznym, oprócz postanowień (dla przypomnienia o zeszłorocznych postanowieniach pisałam tutaj), robię sobie listę rzeczy, które wewnętrznie czuję, że muszę mieć. Są to produkty mocno przemyślane, które "chodzą" za mną już od dłuższego czasu.


1. Rower damski typu holender (koniecznie z wiklinowym koszykiem!), o którym ględzę już od zeszłego roku. / 2. Prosty model balerinek Mel by Melissa na sezon 2015/2016 - to są buty idealne na każdą okazję. / 3. Paleta Urban Decay Smoky. / 4. Soleil Tan De Chanel, bo mam świra na punkcie kontruowania twarzy, a słyszałam że to jeden z lepszych produktów do tego przeznaczonych. / 5. Ciepłe skarpety, najlepiej z futerkiem do moich kaloszy Hunter. / 6. Naszyjnik w kształcie gwiazki od My Way Jewellery. / 7. Czarne skórzane uszy do moich ukochanych Obagów, bo w zimie w sznurach chodzić nie wypada. / 8. Idealny dla mnie charms Pandora - Wino. / 9. Najnosza pozycja naszej rodzimej marki Shameless, czyli bluza Forget the rules.

I to by było na tyle. Jak tam Wasze przedświąteczne listy życzeń? Wrzucajcie linki z Waszymi wishlistami, bardzo chętnie sobie pooglądam.

25 komentarzy:

  1. Jaki ten naszyjnki śliczny! A takie balerinki i paletkę UD też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik marzy mi się już od kilku miesięcy... Prześlicznie wygląda na zdjęciach, ciekawa jestem jak w rzeczywistości.

      Usuń
  2. o, baleriny wyglądają superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naked Smoky moim zdaniem można sobie śmiało darować, nic szczególnego ;) Cienie są przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam paletkę Naked i zachwycam się nią już od kilku lat... Chyba nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła tej... Ale dzięki za info!

      Usuń
  4. U mnie taki post ukaże się w sobotę ;). Mam na niej m.in. książki, perfumy i inne fajne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają baleriny, bluza też jest fajna (ale wolałabym bez napisów)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie robię takich list :D Ale ta gwiazdka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Naked to od dawna jest na mojej liście tylko tego punktu jakoś nie mogę zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli masz świra na punkcie konturowania twarzy to zdecydowanie odradzam ci ta bazę z "chanel, rozczarujesz się... Raczej rozejrzałabym się za kremowa paleta do konturowania z Anastasia Beverly Hills w odcieniu Fair. Baza wg mnie jest zbyt pomarańczowa i ma delikatne drobinki, co prawda niewidoczne w sztucznym świetle ale jednak. A o tej palecie pisałam kilka razy u mnie, znajdziesz na pewno.
    Melissy kocham więc sama bym kolejne przygarnęła ;)
    UD Naked już niekoniecznie, słabe jak na tę cenę, choć kolorystyka jak najbardziej jeśli się podoba. Bluza cudna, czuję się bardzo pokuszona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, już biegnę do Ciebie czytać i oglądać :*

      Usuń
    2. Też odradzam Ci bazę jeżeli chodzi o konturowanie;) zestaw ABH mam (ten klasyczny, który był nim wprowadzili podział na odcienie) i szału nie robi;) według mnie puder KOBO (ciemniejszy) i puder Inglota 505 są znacznie lepsze;) No i Nyx w odcieniu Taupe;)
      Ja na swojej wish liście mam głównie biżuterię z Lilou i Tousa i kilka zegarków:P do tego kolejne emu (tym razem czarne) i kolejne huntery;) no i jakąś beżową torebkę:P ale to moja lista w sumie na cały kolejny rok;)

      Usuń
    3. To teraz już nic nie wiem haha.

      Usuń
    4. No, czyli jest tak jak zwykle po tym jak ktoś coś doradzi:D
      ale serio, ABH jakbym miała kupować ponownie, to raczej bym nie kupiła;) uważam, że lepiej wygląda na skórze Inglot, Nyx i Kobo. Z ABH w sumie używam 1 fawn do konturowania, ale mógłby być ciemniejszy:P no i jasny do rozświetlania jest dość fajny, reszta szału nie robi;)

      Usuń
  10. Baleriny wyglądają świetnie - mi również przydałby się taki klasyczny model. W maju zdecydowałam się na swoje pierwsze gumiaki i wybrałam bordowe z taką pudrowo-różową kokardką, ale czarne podobają mi się o wiele bardziej. Oby Twoja lista życzeń bardzo szybko zamieniła się w listę zrealizowanych chciejstw :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też muszę pomyśleć o rzeczach, które chciałabym mieć, chętnie stworzę taką listę, bo ostatnio kupuję wszystko, tylko nie to co trzeba, przez co ostatecznie moje fundusze cierpią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł, też muszę sobie zrobić taką listę i ją starannie realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.12.15

    Zrobiło się świątecznie. To już bardzo niedługo! :) Podziwiam na blogach dekoracje świąteczne, niektóre dziewczyny mają mega pomysły. Znalazłam też konkurs świąteczny. Chętne blogerki odsyłam tu: http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/ Konkurs przyjemny bo chodzi o udekorowanie mieszkania gwiazdą betlejemską, zatem otwiera się duże pole dla kreatywności. Do wygrania wejściówki na Blogowigilię, więc całkiem fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie muszę sobie kupić rower :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego typu listę warto mieć. Możliwości jest tyle, że ciężko ów listę zamknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te rzeczy. Zwłaszca naszyjnik i baleriny są super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna lista :) Mam podobną bluz tylko bardziej w odcieniu szarości :) Do kupienia roweru już się przymierzam kilka sezonów i nie mogę zacząć sportowego trybu życia :)
    Czekam na kolejne posty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe rzeczy :) Teraz chyba czas skompletować nową listę na święta 2016 :) Może teraz trochę więcej kolorowej odzieży :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl