15.1.14

CO MOIM ZDANIEM WARTO KUPIĆ NA IHERB.COM

Kto zna mnie choć trochę, wie jak bardzo lubię robić zakupy przez internet (kto nie zna, a chce trochę poznać odsyłam do wpisu 50 faktów o mnie), i nie myślę tu o zakupach samych w sobie, a raczej o ich specyficznej  formie. Niewiele rzeczy tak bardzo nie znoszę jak dzikich tłumów, ścisku i duchoty (często niestety doprawionej jeszcze szczyptą przepoconej odzieży), kiedy to próbuję coś sobie kupić. Dlatego też wszelkiego rodzaju sezonowe wyprzedaże/mega promocje omijam szerokim łukiem. Zakupy internetowe są więc w tym przypadku dla mnie wybawieniem i dokonuję ich tak często jak to tylko możliwe, kupując online nawet spożywkę - o tu.

Jednym z moich ulubionych sklepów internetowych jest amerykański iHerb.com, czyli miejsce gdzie możemy znaleźć około 35 tys. produktów określanych mianem "zdrowych". W praktyce oznacza to, że wszystkie kupowane tam produkty są nietestowane na zwierzętach, przyjazne środowisku, a składy mają względnie naturalne. Oprócz kosmetyków możemy zakupić tam również akcesoria kosmetyczne, suplementy diety, artykuły dla dzieci, czy nawet dla zwierząt. Wybór naprawdę jest ogromny.


Swoje pierwsze zamówienie złożyłam w styczniu 2011 i przez ten okres przetestowałam łącznie ponad 60 różnych produktów. Postanowiłam spośród wszystkich wybrać 12, które szczególnie polecam i nad którymi możecie się zastanowić składając następnym razem zamówienie.

Co moim zdaniem warto kupić na iHerb.com:
  • Avalon Organics, Shampoo, Nourishing Lavender (325 ml) -7,06$ klik
  • Avalon Organics, Conditioner, Nourishing Lavender (312 g) -7,06$ klik
  • Cococare, 100% Coconut Oil (198 g) - 4,57$ klik
  • Real Techniques by Samantha Chapman, Expert Face Brush - 8,99$ klik
  • Real Techniques by Samantha Chapman, Miracle Complexion Sponge - 5,99$ klik
  • EcoTools, Domed Bronzer Brush - 8,50$ klik
  • EcoTools, Recycled Bath & Shower Gloves - 3,40$ klik
  • Jason Natural, 100% Organic Tea Tree Oil (30 ml) - 9,74$ klik
  • Physician's Formula, Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush (7 g) - 11,47$ klik
  • Everyday Minerals, Light Mini Starter Kit (5 Piece) - 29,99$ klik
  • Mill Creek, 99% Aloe Vera Gel (180 ml) - 5,76$ klik
  • Nivea, A Kiss of Shimmer, Radiant Lip Care, SPF 10 (4,8 g) - 2,77$ klik


W pierwszej kolejności szczerze polecam produkty marki Avalon Organics, a w szczególności właśnie lawendową serię nawilżającą. Akurat na te kosmetyki skusiłam się po jednym z filmików katOsu, w którym wychwala lawendową odżywkę (klik).
Jeśli Wasze włosy lubią olej kokosowy polecam ten marki Cococare - 200 g produktu kosztuje około 14 zł. Co prawda nie nadaje się do celów spożywczych, ale niskoporowate włosy bardzo się z nim polubią.
Kolejną marką, na którą warto zwrócić uwagę to Real Techniques, czyli akcesoria kosmetyczne sygnowane samą Samanthą Chapman. Polecam przede wszystkim pędzel do podkładu Expert Face Brush oraz gąbeczkę Miracle Complexion Sponge, która w moim odczuciu jest łudząco podobna do beautyblendera.
Będąc przy pędzlach iHerb słynie z tego, że w swojej ofercie ma szeroką gamę produktów Eco Tools. Osobiście najbardziej polubiłam się z Domed Bronzer Brush, o którym kiedyś pisałam oddzielną recenzję (klik) oraz z peelingującymi rękawicami pod prysznic, bez których życia już sobie nie wyobrażam.
Absolutnie każdy powinien mieć w domu buteleczkę olejku z drzewa herbacianego, który posiada najsilniejsze działanie antyseptyczne i przeciwzapalne ze wszystkich znanych mi olejków eterycznych. Bardzo przypadł mi do gustu ten marki Jason Natural, ponieważ w składzie nie posiada żadnych domieszek, a jego przeciwzapalne działanie zwalczy każdą niespodziankę w 1-2 dni.
Jakiś czas temu w ofercie sklepu pojawiły się kosmetyki marki Physician's Formula. Jeśli lubicie cukierkowe opakowanie, słodkie wzorki to z pewnością znajdziecie coś dla siebie. Mnie bardzo podszedł róż Glow & Mood Boosting Blush, dostępny w 3 różnych odcieniach.
Entuzjastki kosmetyków mineralnych także znajdą tutaj coś dla siebie, mianowicie pełną ofertę marki Everyday Minerals. Jeśli nie miałyście do czynienia z minerałkami polecam na początek zamówić zestaw startowy, tzw. Mini Starter Kit, który zawiera sample 4 podkładów oraz pędzel do aplikacji.
Przedostatnim produktem jest aloes w żelu marki Mill Creek, czyli jeden z najbardziej uniwersalnych kosmetyków jakie dane mi było stosować. Nie będę się tutaj rozpisywać o jego właściwościach, po prostu odeślę Was do postu Cathy (klik).
Na koniec mój ulubiony balsam do ust, czyli Nivea Pearly Shine. Używam jej w zasadzie od czasów podstawówki, a ostatnio coś ciężko mi ją dorwać w drogeriach, więc wrzucam sobie zawsze jeden egzemplarz do koszyka (wychodzi około 8 zł).

Jeśli chodzi o kosmetyki to by było na tyle, i tak dość mocno się rozpisałam. Poniżej wrzucam jeszcze kilka kwestii bardziej organizacyjnych, które mogą się przydać podczas robienia zakupów.

Mając na względzie, że strona internetowa jest w języku angielskim, a nie każdy musi go znać, przygotowałam krótką instrukcję w jaki sposób składać zamówienia. Tutorial cały czas dostępny jest w górnej zakładce bloga. Jeśli macie pytania, pisać śmiało, postaram się pomóc.

Chciałam rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące rzekomo gubionych przesyłek, o czym czasem czytam na różnych portalach. Moim zdaniem jest to jakaś totalna bzdura, ponieważ zamówień złożyłam do tej pory blisko 20 i nigdy żadne zamówienie nie zginęło. Mało tego, raz przyszła do mnie paczka uszkodzona (wspominałam o tym na FB - klik) i iHerb oddało mi pieniążki za całe zamówienie, łącznie z kosztami wysyłki. To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu o profesjonalizmie firmy.

Dla wszystkich, którzy planują składać swoje pierwsze zamówienia za kwotę powyżej 40$ mam 10$ zniżki. Wystarczy w odpowiednim polu w formularzu zamówienia wpisać kod WIC591 (pole zaznaczone macie w instrukcji, o której wspomniałam wcześniej) i automatycznie zostanie odliczone 10$ od kwoty zamówienia). Jeśli natomiast złożycie zamówienie za kwotę do 40$, zostanie Wam odliczone 5$.

Kupujecie w tym sklepie? Jakie macie doświadczenia? A może nadal się wahacie? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!

35 komentarzy:

  1. I zdecydowanie dorzucić sobie w gratisie świetny balsam do ust Sierra Bees :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie! W ogóle warto zaglądać do zakładki "special offers" ;)

      Usuń
  2. Kupuję i bardzo lubię tam składać zamówienia. Ale z gąbeczka od Real Techniques się nie polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś jej na sucho, czy na mokro? :)

      Usuń
    2. Na mokro :) Jeżeli chodzi o działanie to nie mam jej nic do zarzucenia. Natomiast mam problemy z jej domyciem. Poza tym w miejscach gdzie gąbeczka stykała się z podkadem pojawiły się takie zmechacenia (zapewne od mycia) i nie wygląda to ładnie. I pewnie długo już jej nie poużywam :)

      Usuń
    3. Też mam problemy z domyciem normalnymi metodami, za to świetnie sprawdza się mydełko do beautyblendera, radzi sobie z tą gąbką bez problemu.
      Zmechaceń u siebie nie zaobserwowałam, a eksploatuję ją ostatnio bardziej niż bb.

      Usuń
  3. Kupowałam tam pędzle RT i bardzo lubię ten sklep, choć przesyłka długo idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zmienili firmę i przesyłki dochodzą w 2-3 tygodnie (najszybciej w 9 dni roboczych).

      Usuń
  4. Anonimowy15.1.14

    Moja przesyłka została wysłana 22.12.2013 i nadal do mnie nie dotarła ... nie wiem może przez święta będzie szła dłużej, poczekam jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowy czas oczekiwania to 15 dni roboczych, więc ja bym spokojnie czekała :)

      Usuń
    2. Anonimowy16.1.14

      No czekam :) złożyłam takie małe zamówienie na próbę - jeśli faktycznie przyjdzie to następne będzie większe z większą zniżką - póki co wykorzystałam taką małą 5$ - zamawiałam jajko i pędzel RT :)

      Usuń
    3. Myślę, że dojdzie Ci jakoś w przyszłym tygodniu patrząc na ilość dni roboczych. Btw zamówiłaś świetne produkty ;)

      Usuń
    4. Anonimowy20.1.14

      Ha jest :) dziś przyszło !

      Usuń
    5. No widzisz! Jak pierwsze wrażenia? :)

      Usuń
    6. Anonimowy20.1.14

      Nie no super za taką cenę :) miałam już wcześniej zestaw pędzli RT core collection a teraz zmówiłam gąbeczke i pędzel do pudru RT. Tak na próbę ostrożnie wiec 2 sztuki tylko, ale chciałabym powymieniać jeszcze kilka pędzli ( mam kupione daaaawno temu maestro i hakuro ) tylko juź chyba kolejne zakupy bez rabatu ? albo trzeba zakładać nowe konto ?

      Usuń
  5. A jak z kosztami przesyłki? :-) Łatwo się zmieścić w limicie wagowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie przekroczyłam 4$ za wysyłkę :)

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nad zakupami na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że pomogłam Ci podjąć decyzję ;)

      Usuń
  7. nigdy jeszcze tam nic nie zamawialam ale jesli jest tam tak duzy wybor tak dobrych produktow to chyba czas najwyzszy sie im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się przyglądnij ofercie, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  8. Pedzle Ecotoolsiaki mam i są świetne wprost ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na ET mania mi jakoś ostatnio minęła ;)

      Usuń
  9. Moją opinię na temat zakupów iherbowych znasz doskonale :D Właściwie jestem chyba już na granicy uzależnienia. Po kilku latach skupiania się głównie na pielęgnacyjnych kosmetykach, obecnie dość mocno eksploruję kolorówkowy dział (z różnym stopniem zadowolenia)
    PS. przerażające natomiast jest to, że z Twojej listy testowałam wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu uzależnienie... Nie przesadzaj ;)
      Cathy, a co z kolorówki polecasz? Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii.
      Btw czytałam ostatnio Twoją prywatę na blogu, mam nadzieję, że już wszystko ok i niebawem do nas wrócisz (powiedziała vexgirl której ostatnio więcej nie ma niż jest)!

      Usuń
  10. Tylko dwie pozycje z Twojej listy miałam przyjemność testować :D
    ______________________________
    Zapraszam na: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pierwsze zamówienie z iHerb nigdy do mnie nie dotarło, więc się trochę zniechęciłam, ale chyba spróbuję ponownie, bo wiele produktów wciąż budzi moją ciekawość.
    Lawendowa seria Avalon Cosmetics jest na czele mojej listy, oprócz szamponu i odżywki mam ochotę wypróbować też kremy do twarzy, miałaś może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może napisz do nich, że Twoje zamówienie nie dotarło?
      Niestety pielęgnacji twarzy nigdy z Avalon Cosmetics nie testowałam, ba! nawet nie wiedziałam o jej istnieniu ;)

      Usuń
    2. To było ponad rok temu, także teraz już po frytkach ;)
      Tym razem, w razie problemów, będę już interweniować :)

      Usuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam okazji nic u nich kupić :) Ale pędzle z Eco Tools patrzą na mnie wymownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamawiałam od nich pędzle RT i jestem bardzo zadowolona. Przesyłka przyszła w ok. 2 tygodnie, a cena bardzo przyjemna. Fajny kontakt ze sklepem i ciekawy asortyment. A przy okazji pędzle też big love ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do ile zł najczęściej zamawiasz? Nie płaciłaś cła? Bo bardzo bym chciała zamówić za około $40 i nie wiem czy policzą mi cło czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11.9.14

    Hej, jak wybrać opcje żeby zapłacić za przesyłkę 4$ - 6$... Bo jak na razie to najtańsza opcja dostawy to DHL za prawie 30$...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz opcji oznacza to, że przekroczyłaś wagę dopuszczalnych produktów za 4$.

      Usuń

Copyright © vexgirl