23.1.13

KILKA ZDAŃ NA TEMAT MARCOWEGO SPOTKANIA BLOGEREK

Pytacie mnie w mailach o kilka kwestii związanych ze spotkaniem i jako, że pytania te często się powielają, pozwolę sobie odpowiedzieć tu, zamiast każdej z Was odpowiadać indywidualnie. Nie wynika to ze złej woli tylko tak po prostu będzie szybciej.

Najczęściej pytacie mnie o kryteria wyboru blogów. Niejako kryteria narzucają się same, ponieważ zgłoszeń od wczoraj otrzymałam prawie 60, a wolnych miejsc przewidzianych na spotkanie jest jedynie 30 (może uda mi się wynegocjować 40, ale nic nie obiecuję). Tak więc musiałam brać pod uwagę ruch sieciowy na blogu (stąd prośba o statystyki), staż w blogosferze, wiek autorki oraz atrakcyjność bloga dla potencjalnych firm sponsorujących. Kilka z Was otrzymało maila z informacją, że są na tzw. liście rezerwowej, która została stworzona na potrzeby sytuacji kiedy uda nam się dobić do 40 miejsc lub gdy ktoś po prostu zrezygnuje.

Kolejne najczęściej zadawane pytanie to czy będą tańce. Nie sądziłam, że moja wypowiedź o zabraniu wygodnych butów wzbudzi aż tak wiele pytań. Powiem Wam tylko tyle, że jeśli będziecie chciały tańczyć, to będzie oczywiście taka możliwość. Osoby nie pałające się do tego na pewno będą miały zajęcie (inne niż podpieranie ścian).

Co do straszliwie często przewijającego się pytania o procenty pozwolicie, że jeszcze się nie wypowiem, ponieważ na dzień dzisiejszy mam zdecydowanie za mało danych. Tak czy inaczej głęboko wierzę w to, że będziecie zadowolone.

Oficjalna lista uczestniczek zostanie opublikowana 9 lutego 2013 r. i wtedy też postaram się podać Wam troszkę więcej szczegółów. Póki co działam intensywnie, ślęczę kilka godzin dziennie przed mailami i użeram się z... instytucjami ;)
Copyright © vexgirl