3.12.12

PACZUSZKA OD MY ASIA

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka w ramach współpracy ze sklepem My Asia, na którą zdecydowałam się kilka dni temu. Ostatnio częściej odmawiam, niż zgadzam się za współprace, a to głównie dlatego, że po pierwsze mam zdecydowanie za dużo kosmetyków, a po drugie muszę troszkę odsapnąć od zobowiązań. Nie mniej jednak My Asia zaproponowała mi takie warunki, że nie mogłam odmówić.


W paczuszce znalazły się 3 wybrane przeze mnie kosmetyki, czyli puder myjący do twarzy marki L'arcobaleno, rozświetlający krem BB marki Suiskin oraz Pop Tint marki Lioele (krem BB tej firmy jest najlepszym jaki było mi dane testować - koniecznie muszę napisać o nim recenzję).


Mnie z tych trzech kosmetyków najbardziej ciekawi Pop Tint, z racji tego, że podobno jest praktycznie identyczny do tego z BeneFit'u. W dodatku ma śliczny różowy kolorek :)


A co Was zainteresowało najbardziej?
Copyright © vexgirl