czwartek, 25 października 2012

BŁYSZCZYKI DO UST NA SPRZEDAŻ

Będąc dzisiaj z mamą na zakupach złapałam się nad tym, że znów chciałam kupić sobie kolejny błyszczyk do ust. Nie wiem co ja mam z tym robieniem błyszczykowych zapasów, zwłaszcza, że na co dzień znacznie częściej sięgam po pomadki i szminki...

Od razu po powrocie do domu zrobiłam przegląd mazideł do ust i z lekką konsternacją stwierdziłam, że mam aż 12 nowych błyszczyków, których moje usta nigdy nosić nie raczyły.
Takie zbieractwo mija się zupełnie z celem, bo błyszczyki mają dość krótką datę przydatności i szybko przestają się do użytku nadawać.

Tym samym postanowiłam sprzedać 9 z 12 moich nowych błyszczyków, może któraś z Was się nimi zainteresuje. Od razu zaznaczam, że żaden z nich nigdy nie był używany bezpośrednio na usta, ale 4 z nich zostały otworzone i wypróbowane na ręce.

1. Manhattan High Shine Lipgloss w odcieniu 463 - nowy, nieotwierany - allegro
2. Essence Stay with Me Longlasting Lipgloss w odcieniu I Like Cotton Candy - otworzony, wypróbowany na dłoni - zostawiam
3. Rimmel Vinyl Stars Mirros Shine Lipgloss w odcieniu 196 Try Me - otworzony, wypróbowany na dłoni - allegro
4. Revlon Brush-on Shine Lip Gloss w odcieniu Punchy Peach - nowy, nieotwierany - rezerwacja Toldinka
5. Revlon Brush-on Shine Lip Gloss w odcieniu Strawberry Electric - nowy, nieotwierany - rezerwacja Toldinka
6. Essence Stay with Me Longlasting Lipgloss w odcieniu Me & My Ice Cream - otworzony, wypróbowany na dłoni - rezerwacja Paulina
7. Essence Stay with Me Longlasting Lipgloss w odcieniu My Favourite Milkshake - otworzony, wypróbowany na dłoni - rezerwacja Paulina
8. Revlon Brush-on Shine Lip Gloss w odcieniu RazzBerry - nowy, nieotwierany - rezerwacja SexiChic
9. Revlon Brush-on Shine Lip Gloss w odcieniu Passion Punch - nowy, nieotwierany - rezerwacja taka jedna madzia

Każda sztuka bez względu na markę kosztuje 7,00 zł. Koszt przesyłki (polecona priorytetowa) niezależnie od ilość to 5,00 zł. W razie zainteresowania zgłaszajcie się proszę w komentarzach. Liczy się oczywiście kolejność zgłoszeń :)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Które dokładnie Cię interesują? :)

      Usuń
    2. Czy byłaby możliwość wrzucenia zdjęcia z kolorami? (ewentualnie przesłania na maila)

      Usuń
    3. No właśnie tu jest problem, ponieważ przy aktualnym świetle średnio dobrze widać odcienie. Już lepiej sobie te kolorki wygooglować...

      Usuń
    4. No właśnie wcale nie jest to takie łatwe ;) Ale chyba się skuszę na Punchy Peach i ten Strawberry Electric :)

      Usuń
    5. To jak się namyślisz to daj znać na maila i dogramy szczegóły :)
      Mogę wysłać przesyłkę nawet już jutro.

      Usuń
    6. Yyy...napisałam. Punchy Peach i Strawberry Electric.

      Usuń
    7. Nie dostałam od Ciebie żadnego maila :) Wyślij jeszcze raz razem z adresem do wysyłki :)

      Usuń
    8. Mój głupi komputer z zepsutą przeglądarką :/ Poszło jeszcze raz :)

      Usuń
  2. no szkoda, że zdjęć nie ma... czy któryś z nich wpada w beż? sprawdziłabym sobie konkretny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Favourite Milkshake to taki różowy beż.
      Tu są ładnie te kolorki pokazane - http://naturalnie-mineralnie.pl/?p=10426 :)

      Usuń
    2. kuuusisz, ale niestety szukam takiego rasowego beżyka. różu juz za duzo ;)

      Usuń
    3. To niestety tu nic takiego nie znajdziesz... Wszystko to raczej róże.

      Usuń
  3. jeśli wujek google nie wprowadził mnie w błąd i Passion Punch jest taki koralowy, to jestem zainteresowana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.fashionaddict.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/300x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/5/35406.jpg

      To coś takiego?

      Usuń
    2. Bardziej koralowy jest Punchy Peach. Nota bene śliczny kolorek. Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę maila to dogramy szczegóły :)

      Usuń
    3. Tak to dokładnie taki kolor :)

      Usuń
  4. niestety zadne nie wpadl mi w oko, szkoda bo okazja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy te z Essence'a długo trzymają się na ustach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poczytaj sobie o nich na KWC. Są naprawdę fajne, sama mam 3 inne :)

      Usuń
    2. Dzięki:) Napisałam Ci już mail'a:)

      Usuń
  6. Vex ja bym z chęcią przygarnęła Revlon Brush-on Shine Lip Gloss RazzBerry.
    Jest jeszcze?

    OdpowiedzUsuń