poniedziałek, 2 maja 2011

JOKO Cosmetics - Find Your Color - winylowe lakiery do paznokci

W paczuszce, którą jakiś czas temu dostałam od firmy JOKO Cosmetics, otrzymałam między innymi 3 winylowe lakiery do paznokci z serii Find Your Color. Używałam ich przez ostatnie 2 tygodnie i dziś nadeszła wreszcie pora na recenzję. Poniżej zdjęcie przedstawiające wszystkie trzy kolory, które otrzymałam do testów, tj. J106, J105 i J104 (wszystkie odcienie są matowe).


Obietnice producenta:
Specjaliści marki JOKO  postanowili stworzyć lakiery do paznokci, które zadowolą eleganckie Polki. Powstała kolekcja Find Your Color, która z trendów czerpie najbardziej kobiece rozwiązania.
Najnowsza kolekcja lakierów JOKO Find Your Color zawiera 40 propozycji kolorystycznych, wśród których po raz pierwszy znalazły się całkowicie matowe kolory (103,104,105,106).

Lakiery Find Your Color zawierają polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają trwały efekt. Dzięki nim lakier nie odpryskuje i po kilku dniach zaledwie delikatnie ściera się z końcówek paznokci.


Panoramiczny pędzelek typu one move umożliwia błyskawiczne pomalowanie całej płytki paznokcia za jednym pociągnięciem. 
Pędzelek jest elastyczny i dostosowuje się do kształtu paznokcia, dzięki czemu na powierzchni nie powstają żadne smugi. Czarny korek, który został zaprojektowany przez Włochów to nie tylko elegancki design, ale i wygoda, która pozwala na sprawną aplikację lakieru.


Moje spostrzeżenia:
Przyznam się szczerze, że gdy otworzyłam paczuszkę lakiery szczególnie rzuciły mi się w oczy. Na co dzień nie stosuję tak krzykliwych kolorów, więc dość sceptycznie do nich podeszłam. Jednocześnie bardzo ucieszył mnie fakt, że wszystkie odcienie są matowe (jakże modne ostatnio), ponieważ jestem zagorzałą zwolenniczką matowego wykończenia.
Mój sceptycyzm został rozwiany po pierwszej aplikacji pierwszego lakieru. Aktualnie lakiery są w moim TOP 5 lakierów do paznokci. Oczywiście już wyjaśniam dlaczego.

Po pierwsze aplikacja. Jest przyjemna, absolutnie nie irytująca. Lakiery nakłada się świetnie, ponieważ płaski pędzelek pozwala na pokrycie połowy paznokcia jednym pociągnięciem (podobny pędzelek mają lakiery IsaDora). Pierwsza warstwa jest całkiem nieźle kryjąca, ale najlepszy efekt uzyskamy nakładając dwie warstwy (na wszystkich zdjęciach paznokcie mam pomalowane właśnie dwoma warstwami). Lakier ma odpowiednią konsystencję, przez co nie tworzą się smugi i brzydkie zacieki.

Po drugie odcienie. Nasycone, żywe kolory, idealne na wiosnę i nadchodzące lato. W zasadzie wszystkie odcienie kojarzą mi się już z wakacjami, ciepłym morzem i plażą. Odcienie będą idealnie pasować także na paznokcie u stóp.

Po trzecie schnięcie. Lakiery schną szybko, po około 2 min zaczynają twardnieć, a po 5 min możemy już spokojnie normalnie funkcjonować (zachowując ostrożność). Przypominam, że cały czas mówię z perspektywy 2 warstw lakieru na paznokciach. W dodatku lakiery schną równomiernie, co daje nam pewność, że jeśli jeden paznokieć jest już ok, oznacza to, że wszystkie są w porządku.

Po czwarte matowe wykończenie. Tak, lakiery faktycznie są matowe. Nie jest to może taki mat jak w przypadku pomalowania lakieru kolorowego nawierzchniowym matem, ale nie jest to także satyna. Mnie efekt bardzo się podoba.

Trwałość. Tu mam malutkie zastrzeżenie, ponieważ mam autentyczny dylemat jak lakiery stosować. Z jednej strony bardzo podoba mi się efekt jaki lakiery dają same w sobie, czyli bez emalii nawierzchniowej. Jednak po 2 dniach lakiery zaczynają się ścierać przy krawędziach i nie wygląda to zbyt estetycznie. Kiedy chcemy, żeby lakier utrzymywał się nam na paznokciach dłużej musimy przykryć go jakimś topem. A ten niestety daje albo całkiem błyszczące wykończenie, albo właśnie całkowicie matowe i przez to dość płaskie - wtedy lakier spokojnie wytrzymuje nam około 5 dni. Stosuję więc technikę i najpierw maluję paznokieć lakierem, nie przykrywając go niczym i dopiero po jednym dniu stosuję któryś z wybranych topów. Poza tą jedną wadą nie mam lakierom absolutnie nic do zarzucenia.

Lakiery nie barwią płytki paznokcia, więc spokojnie można ich używać bez bazy podkładowej.

Próbowałam też wykonywać tymi lakierami wzorki KONAD, ale niestety nie nadają się do tego, ponieważ są troszkę za mało napigmentowane. Ale w końcu to nie ich zadanie, więc ten fakt żadnego wpływu na moją recenzję nie miał.

Teraz po kolei odcienie:
- pierwszym odcieniem jaki nałożyłam na pazurki był odcień J104 sea story i stanowczo jest to mój ulubiony kolor




- drugim odcieniem jest J105 amethyst, z którym w zasadzie polubiłam się najmniej, ponieważ jest najsłabiej napigmentowany i trzeba troszkę uważać przy aplikacji




- ostatnim odcieniem jest J106 paradise coral, który też bardzo przypadł mi do gustu (wcześniej za nic w świecie sama nie zakupiłabym takiego koloru)




Podsumowując lakiery są świetne, dobrze napigmentowane, a odcienie pięknie prezentują się na paznokciach. Lakiery łatwo się aplikuje dzięki płaskiemu pędzelkowi, a efekt matu utrzymuje się cały czas. Trwałość 2-5 dni.


Marka: JOKO Cosmetics
Pełna nazwa: Find Your Color - lakiery do paznokci z winylem
Odcień: J104, J105, J106
Pojemność: 10 ml
Cena: około 12 zł/sztuka

Ocena: 10/10

29 komentarzy :

  1. dłuuuga recenzja ale miło się czyta ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Morskie historie i rajski koral śliczne :-) ciekawa jestem pędzelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula - no faktycznie tym razem się rozpisałam... mam nadzieję, że nie to koliduje z przekazem :D

    Idalia - pędzelek pokazywałam wcześniej, o tu http://3.bp.blogspot.com/-MoBtKlIQI-Y/TZX4Gf_JuGI/AAAAAAAACHg/sgbiSeIZuWs/s1600/IMG_3806.JPG

    OdpowiedzUsuń
  4. sea story wygląda najlepiej, pomarańcz jest jak dla mnie trochę zbyt neonowy ;) ale ogólnie na paznokciach wszystkie trzy robią bardzo dobre wrażenie. przemawia do mnie też fakt, że nie barwią płytki paznokcia - brawo dla joko, przy ciemnych lakierach zawsze mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  5. "normalnie funkcjonować (zachowując ostrożność)" to jak definicja życia :-)

    Strasznie mnie kuszą te lakiery... Ech, pewnie jakieś zakupy się szykują...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomarańcz jest nieco zbyt ostry jak dla mnie, jednak pozostałe kolory cudowne :)
    PS. Te zdjęcia na wysokości (na balkonie chyba) podniosły mi ciśnienie. Że tez nie bałaś się, że niechcący zrzucisz którąś z buteleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam Twojego bloga i dowiedziałam się jak masz na imię i po prostu musiałam Ci napisać że masz bardzo, bardzo ładne imie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Atqa człowiek nawet się domyśla, że takie życiowe mądrości czasem może palnąć :P

    Katalina - wyluuuzuj, poręcz na balkonie jest szeroka :)

    Atina bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście koral-pomarańcz wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale piękne te lakiery. Szczególnie ten granatowy i pomarańczowy. I ten mat ;)) Super. Chyba sobie zakupię, chociaż mogłyby kosztować kilka złotych mniej, bo są droższe chyba nawet od Bell, a podobnej jakości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! To wykończenie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam jeden lakier z tej serii, ale o normalnym niematowym wykończeniu. Lakier jest świetny, same plusy i naprawdę bardzo szybko wysycha w porównaniu do innych. Jedynie mam jakiś taki egzemplarz z krzywym korkiem ;) Jak dla mnie dużo lepszy niż wyżej wspomniany Bell.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory! ja wczoraj rozpoczęłam testy tych lakierów (ale mam wersje niematowe) i jestem pozytywnie zaskoczona-ten pędzlek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory :) Sea story rzeczywiście najładniejszy z całej trójki. Chyba w końcu sprawię sobie jakiś lakier joko

    Zapraszam na mój początkujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest 1 i 3 kolorek:) zdecydowanie dla mnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie takich długich recenzji, ale twoją przeczytałam całą. :D A pozatym piękny ten ostatni kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam nieużywany matowy lakier i jakoś wciąż nie mogę się do niego przekonać... Chyba czas to zmienić :-) Bardzo fajna recenzja, choć do kolorów nie jestem przekonana bo dopiero zaczynam się oswajać z kolorami na paznokciach w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie wczoraj zakupiłam sobie ten J106 Paradise Coral. Ten koral-pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koralowy kolor rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolory i wykończenie! nie miałam jeszcze z takimi przyjemności, bo jakoś mi nie po drodze do Joko... mam nadzieję, że kiedyś trafię i posmakuję tego cudu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tego lakieru mam kilka kolorów i jetem bardzo zadowolona,wcześniej miałam problemy z paznokciami,ale zakupiłam również odżywkę z tej firmy .Rewelacja paznokcie przestały się rozdwajać .Lakier też super kolory oszałamiające,pędzelek też rewelacja .No i cena przystępna .POLECAM.Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny matwoy efekt w wykonaniu tych lakierów. Z chęcią bym je wypróbowała. O ile się nie mylę w drogeri Jaśmin są lakiery Joko...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna udana kolekcja Joko :) Fajne kolorki, i wygodny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne krycie, podoba mi sie taki matowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery są rewelacyjne ALE jedna ich wada: BARWIĄ płytkę paznokcia! Lakier zmyłam dwa dni temu i do tej pory mam na nich czerwoną poświatę. Nie jest to pierwszy czy drugi raz. Właściwie po każdym malowaniu zostaje różowy odcień. Gdyby nie to- zostałby lakier doskonały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mnie też zafarbowały płytkę.

      Usuń

Your comments feed my blog! Jednocześnie pamiętaj, że obowiązuje tu kultura, a mój blog to nie miejsce na darmową reklamę i promocję swoich serwisów.