wtorek, 30 listopada 2010

Sleek Make up i-Divine - Storm 578 - paleta 12 cieni mineralnych


Ostatnio miałam przyjemność mieć w rękach paletę marki Sleek Make up. Wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Paleta Storm i-Divine zawiera 12 mocno napigmentowanych cieni mineralnych, z czego 9 odcieni jest perłowych, a 3 matowe (kremowy, brązowy i czarny).
Cienie są bardzo bardzo dobrze napigmentowane i powalają trwałością.
Opakowanie solidne, dobrze wykonane. W środku ogromne lusterko.
W zasadzie jest to najlepsza paleta cieni z tej półki cenowej, z jaką miałam do czynienia.








Cena: około 40 zł

Ocena: 10/10

8 komentarzy :

  1. Chyba skądś kojarzę tą paletkę... hmm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za paletami, ponieważ ciężko znaleźć mi taką, w której wszystkie cienie będą mi się podobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że taki oszczędny opis bo sama się zastanawiam nad tą paletką...

    OdpowiedzUsuń
  4. A może chciałabyś kupić paletę sleek, ale original? Kupiłam dla siebie, a właściwie jej nie używam, użyta była może raz, może dwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lady In Purplee - oszczędny ponieważ miałam ją w rękach może z 15 min, więc nie miałam szans na przetestowanie jej. Nie będę przecież ściem pisać :)

    postcrosserka - napisz do mnie maila, chętnie kupię vexgirl@gmali.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kusicie tym Sleekiem... wychodzi na to, że MUSZĘ to mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Viollet87 - dobrze myślisz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje paletki, uważam że jest świetna ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Your comments feed my blog! Jednocześnie pamiętaj, że obowiązuje tu kultura, a mój blog to nie miejsce na darmową reklamę i promocję swoich serwisów.